Division

 

Tuesday, October 14, 2014

a.t.a.s



memilih untuk tidak hadir.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk terus berdiam.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk menjadi pemerhati.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk tidak melawan.
aku tahu aku siapa.



memilih untuk menjadi mangsa.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk menjadi pemendam.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk tetap bertahan.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk tak putus harapan.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk tak henti bersabar.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk sentiasa berdoa.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk selalu merindu.
aku tahu aku siapa.

memilih untuk terus mencintai.
aku tahu aku siapa.

aku tahu aku siapa.

aku tahu aku siapa.

aku tahu aku siapa.

aku yang teratas diantara mereka di dalam hatimu.
aku tahu aku siapa.
walau kurasa ini semua angananku dibalik jendela.
aku tahu aku siapa.

No comments:

Post a Comment